135 Έγχρωμο
Επεξεργασία ελαφρά υποφωτισμένης φωτογραφίας
Ελαφρώς ταλαιπωρημένο φιλμ, με υποφωτισμένη έκθεση. Η φωτογράφιση και μετατροπή του πρώτου σταδίου εμφανίζει μια μουντή απεικόνιση του θέματος. Μετά την επεξεργασία η φωτογραφία εμφανίζει σαφώς περισσότερη και διακριτή λεπτομέρεια.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία φωτογραφίας με λάθος έντονο χρωματισμό
Φιλμ σε καλή κατάσταση, με λάθος white balance (ισορροπία λευκού) κατά τη διάρκεια της λήψης με φυσικό φωτισμό (κεριά) δίχως χρήση φλας. Η φωτογράφιση και μετατροπή του πρώτου σταδίου εμφανίζει απεικόνιση με τονισμένο το πορτοκαλί χρώμα σε όλη τη φωτογραφία. Μετά την επεξεργασία η φωτογραφία ανακτά το φυσιολογικό χρώμα.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία υποτονικής φωτογραφίας
Φιλμ σε σχετικά καλή κατάσταση, αλλά με ξεπλυμένα χρώματα κατά τη διάρκεια της λήψης με φυσικό φωτισμό. Η φωτογράφιση και μετατροπή του πρώτου σταδίου εμφανίζει επίπεδη απεικόνιση δίχως τονισμένα χρώματα και αντίθεση. Μετά την επεξεργασία η φωτογραφία αποκτά ζωντανά χρώματα και ευκρίνεια.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
135 Ασπρόμαυρο
Επεξεργασία επίπεδης φωτογραφίας
Φιλμ σε καλή κατάσταση, αλλά έναν επίπεδο & μουντό τόνο. Οι επεμβάσεις έδωσαν ένα “τρισδιάστατο” χαρακτήρα και αντίθεση. Μετά την επεξεργασία η φωτογραφία δίνει “ζωντάνια” στον “ηθογραφικό” χαρακτήρα της.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία επίπεδης φωτογραφίας 2
Φιλμ σε σχετικά καλή κατάσταση, αλλά η φωτογραφία είναι απολύτως επίπεδη. Με την κατάλληλη επεξεργασία το χωρίο ζωντανεύει και ο χαρακτήρας της φωτογραφίας ενισχύεται με την εμφάνιση του κόκκου του φιλμ, ώστε να προσδώσει το στοιχείο της παρόδου του χρόνου.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία καλής φωτογραφίας
Φιλμ σε καλή κατάσταση, με σωστά φωτισμένη φωτογραφία. Επεμβάσεις έγιναν ώστε να δοθεί από τη μία ζωντάνια & αντίθεση και από την άλλη επέμβαση στην ισορροπία λευκού με σκοπό να ενισχυθεί η νοσταλγική της χροιά.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία καλής φωτογραφίας 2
Φιλμ σε καλή κατάσταση, αλλά δίχως την ένταση που απαιτεί η λήψη. Το υποβλητικό μεγαλείο της μονής και του βράχου τονίσθηκαν με την κατάλληλη επεξεργασία ώστε να ενισχυθεί η λεπτομέρεια της επιφάνειάς της και η αντίθεσή της με τον σκούρο όγκο.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία καλής φωτογραφίας 3
Φιλμ σε καλή κατάσταση, που απλά η φωτογραφία χρειάζεται ένα κλικ για να αποκτήσει χαρακτήρα. Το ζεστό “άγγιγμα” της επεξεργασίας τονίζει το συναίσθημα και την μελαγχολία μια εποχής που πέρασε πλέον αφήνοντας μια γλυκιά ανάμνηση.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Μεσαίου Φορμά 6x6 & 135 Square
Επεξεργασία φωτογραφίας 6×6 σε κακή κατάσταση
Φιλμ σε πολύ κακή κατάσταση, που η φωτογραφία είναι άτονη, δίχως χρώμα και το φιλμ ταλαιπωρημένο και με πολλές αλλοιώσεις. Η επαναφορά μπορεί να μην διορθώνει την κακή κατάσταση – αυτό θα ήθελε εκτεταμένο & δύσκολο ρετουσάρισμα – αλλά πλέον είναι ορατά και εμφανή τόσο τα χρώματα όσο και ο χαρακτήρας της εποχής.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία φωτογραφίας 6×6 υποφωτισμένης και σε κακή κατάσταση
Φιλμ σε πολύ κακή κατάσταση, με έντονα υποφωτισμένη, άτονη και επίπεδη και το φιλμ ταλαιπωρημένο και με πολλές αλλοιώσεις. Η επαναφορά μπορεί να μην διορθώνει την κακή κατάσταση – αυτό θα ήθελε εκτεταμένο & δύσκολο ρετουσάρισμα – αλλά πλέον είναι ορατά και εμφανή τόσο τα χρώματα όσο και ο χαρακτήρας της εποχής.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία φωτογραφίας 135 Square σε πολύ κακή κατάσταση
Φιλμ σε πάρα πολύ κακή κατάσταση, άτονο και επίπεδο, ταλαιπωρημένο και με πολλές αλλοιώσεις. Η επαναφορά μπορεί να μην διορθώνει την κακή κατάσταση – αυτό θα ήθελε εκτεταμένο & δύσκολο ρετουσάρισμα – αλλά πλέον είναι ορατά και εμφανή τόσο τα χρώματα όσο και ο χαρακτήρας της εποχής.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Σλάιντ 135
Επεξεργασία σλάιντ 135 σε καλή κατάσταση
Σλάιντ σε καλή κατάσταση, αλλά μουντό και ελαφρώς υποφωτισμένο. Η επαναφορά αυξάνει την αντίθεση και τον χρωματικό φέρνοντας στην επιφάνεια το συναίσθημα του θέματος.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία σλάιντ 135 σε καλή κατάσταση 2
Σλάιντ σε καλή κατάσταση, αλλά επίπεδο και άτονα χρώματα. Η επαναφορά δίνει την ζωντάνια που χρειαζόταν ώστε να αναδειχθεί το θέμα και το βάθος της φωτογραφίας.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία σλάιντ 135 έντονα υποφωτισμένου
Σλάιντ σε καλή κατάσταση, αλλά πολύ υποφωτισμένο σε σημείο που οι λεπτομέρειες δεν είναι εύκολα εμφανείς. Η επαναφορά φέρνει στην επιφάνεια την λεπτομέρεια των κτιρίων και η χρωματική επεξεργασία τον τόνο και συναισθηματικό χαρακτήρα της φωτογραφίας.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία σλάιντ 135 υποφωτισμένου & υποτονικού
Σλάιντ σε καλή κατάσταση, αλλά σαφώς υποφωτισμένου σε σημείο που κάποιες λεπτομέρειες δεν είναι εμφανείς και το χρώμα λείπει. Η επαναφορά φέρνει στην επιφάνεια την λεπτομέρεια των σκοτεινών σημείων και η χρωματική επεξεργασία τον βάθος του θέματος της φωτογραφίας.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία σλάιντ 135 (τουριστικού)
Σλάιντ σε καλή κατάσταση με σωστή αλλά η πάροδος του χρόνου του στέρησε τη ζωντάνια. Η επαναφορά αναδεικνύει την καθαρότητά του και τον χρωματικό του πλούτο.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Carte postale
Επεξεργασία Carte postale 1
Καρτ ποστάλ σε κακή κατάσταση, αγορασμένη από υπαίθριο πάγκο παλαιοπωλείου. Εκτεθειμένη σε υγρασία, υψηλές & χαμηλές θερμοκρασίες. Η σωστή ψηφιοποίηση βελτιώθηκε με την διορθωτική επέμβαση.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία Carte postale 2
Καρτ ποστάλ σε κακή κατάσταση, αγορασμένη από υπαίθριο πάγκο παλαιοπωλείου. Εκτεθειμένη σε υγρασία, υψηλές & χαμηλές θερμοκρασίες. Η σωστή ψηφιοποίηση βελτιώθηκε με την διορθωτική επέμβαση.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία Carte postale 3
Καρτ ποστάλ σε κακή κατάσταση, αγορασμένη από υπαίθριο πάγκο παλαιοπωλείου. Εκτεθειμένη σε υγρασία, υψηλές & χαμηλές θερμοκρασίες. Η σωστή ψηφιοποίηση βελτιώθηκε με την διορθωτική επέμβαση.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία Carte postale 4
Καρτ ποστάλ σε κακή κατάσταση, αγορασμένη από υπαίθριο πάγκο παλαιοπωλείου. Εκτεθειμένη σε υγρασία, υψηλές & χαμηλές θερμοκρασίες. Η σωστή ψηφιοποίηση βελτιώθηκε με την διορθωτική επέμβαση.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]
Επεξεργασία Carte postale 5
Καρτ ποστάλ σε κακή κατάσταση, αγορασμένη από υπαίθριο πάγκο παλαιοπωλείου. Εκτεθειμένη σε υγρασία, υψηλές & χαμηλές θερμοκρασίες. Η σωστή ψηφιοποίηση βελτιώθηκε με την διορθωτική επέμβαση.
[ΣΥΡΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ & ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ]